برای عشقان

عشق یعنی چه؟

برای عشقان

عشق یعنی چه؟

پارچه طنز درباره حقوق زن

حقوق زن

 

چنانکه همه نهاد های اجتماعی، علمی و فرهنگی همواره خواسته اند تا حقوق زن را به سمع جهانیان برسانند، بنده هم از مردان خواسته های دارم که امید وارم  به آنها تن داده و برای زنان مظلوم که همیشه تحت فشار روحی و روانی که از طرف مردان خدا ناترس وضع گردیده میباشند. با در نظر داشت شرایط ذیل مردان باید به زنان حقوق قایل شوند.

1 – زنان همیشه وقتی از خانه بیرون میروند ناچار چادری یا چادر نماز بسر کنند، که آنها همیشه ازین ناحیه به مشکل مواجه اند. بخاطر نشان دادن همدردی بایشان مردان باید حد اقل هفته یک روز چادری پوشیده و بالای وظیفه شان بروند تا از مشکل زنان آگاه شوند.

2 – زنان همیشه مورد لت و کوب دایمی  مردان قرار دارند که این امر بطور همه روزه جریان دارد. بناً از مردان صمیمانه تقاضا بعمل میاید تا میزان لت و کوب زنان را کاهش بدهند، یعنی حد اقل هفته دو بار آنها را لت و کوب کنند  چرا که مقاومت فزیکی زنان نسبت به مردان ضعیف تر میباشد. در بعضی موارد مشاهده شده است که مردان ظالم زنان شانرا همرا با بوکس و لگد لت و کوب مینمایند که این خلاف اساسات حقوق بشر است. باید زنان را با کمر بند لت و کوب نمود، نه بوسیله بوکس و لگد.

3 – مردان باید حد اقل 30 فیصد کار خانه را بدوش بگیرند و در انجام آن معتهد باشند، مثلا: مردان هفته یک مرتبه خمیر نمایند، هفته دوبار غذا را پخته کنند، هفته سه مرتبه خانه را جاروب کنند و هفته یک مرتبه کالا شویی نمایند، تا باشد مساوات حقوق زن و مرد را مراعت کرده باشند.

4 – زنان بخاطر رعایت از مد روز خیلی ها به مشکلات مواجه اند. مثلاً: استعمال انواع مختلف وسایل آرایشی ، لباس پوشیدن تقلید از سریال ها و فیلم های هندی و نظارت کردن مغازه های مواد ضرورت خانم ها، که این یکی از موارد مهم برای زنان است تا بتوانند از همکاران و خواهر خوانده های شان  بیشی جسته و درجه اول را در پوشیدن لباس ها اخذ نموده باشند.

5 -  بادر نظرداشت مشکلات زنان که در شماره فوق تذکر یافته، مردان هم به همچو مشکلات دچار اند مثلاً: سودا آوردن از بازار ازقبیل: پیاز، کچالو، برنج، آرد، روغن و غیره مواد خوراکی. بخاطر رعایت حقوق مساوی بین زن و مرد، ما از استعمال مواد آرایشی برای مردان صرف نظر میکنیم و فقط از آنها میخواهیم که هفته دو روز بوت های کرو بلند زنانه را پوشیده تا مشکل زنان را درک کرده باشند که چقدر راه رفتن همرای آن به سختی انجام میشود.

6 -  زنان بدون اینکه تحت کدام فشاری باشند، حقوق تساوی بین مرد و زن را رعایت و عملی مینمایند که پوشیدن پطلون ، کلاه ، کرتی و یخن قاق مردانه نمایانگر این امر است. ولی برعکس مردان اینرا رعایت ننموده و هیچگاه لباس زنانه را نمیپوشند، که این خود نمایانگر نقص حقوق زن میباشد.

7 – د ر عرصه ورزش هم حقوق زنان مدنظر گرفته نشده است. بناً از مسئولین امور ورزشی تقاضا بعمل می آید تا زنان هم دوشا دوش مردان در مسابقات ورزشی فوتبال، والیبال ، تینس ، وزن برداری و بوکس و لگد به رقابت بپردازند. چونکه مقاومت فزیکی زنان نسبت به مردان کمتر است ، در مسابقات بوکس و لگد در مقابل یک مرد باید دو زن مبارزه نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد